Beauty DIY: Curly girl

20120601-122607.jpg
Ik heb haar waar heel slecht krullen in blijven zitten. Als ik het met de krultang doe is het er met een uur bijna allemaal al weer uit. Maar ik kreeg warmte rollers van mijn oma ( ja zo oud zijn ze;)). En dat werkte wel!

Ik was eerst mijn haar ( shampoo zonder sulfaten en siliconen, zelfde geld voor conditioner ), vervolgens doe ik krullen mouse in m’n haar van fructiz en föhn het bijna droog. Dan draai ik m’n krullers er in ( hoe het werkt staat op de eerste foto ) en laat ze een uur zitten. En daarna haal in ze uit, borstel ze met een grove borstel door en tadaa, grove krullen !

*

My hair doesn’t hold curls very well, when I curl it with a curling iron,the curls are gone within an hour. But I got these warm water rollers from my grandma, and these work!

First I wash my hair ( sulfate and silicone free shampoo and conditioner ). Then I put curl mouse from fructiz in my hair and blow dry it almost dry. Then I put my warm water rollers in ( you have to boil them 15min and then there hot! ) and let it sit for an hour. After that I take them out, brush my hair lightly, and tadaaa loose curls that stay!

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

