DIY Jeans shorts with studs

20120527-181537.jpg
Let’s get started:

1. Je hebt nodig: oude spijkerbroek, torn mesje en studs.

2. Knip de broek af waar jij wil.

3. Ik wil de broek een beetje een versleten look geven dus ik heb kleine sneetjes gemaakt met een scherp mesje en met schuurpapier opgeruwd. Maar dit is optioneel.

4. Bedenk waar je de studs wil plaatsen. Ik heb eerst met een tornmesje de helft van de kontzak losgemaakt en dan de studs aan de ‘ binnenkant ‘ geplaatst en klaar!

Ik heb al bijna een week geen internet er is een storing, helaas kan ik hier niets aan doen en kan ik nu niet elke dag updaten. Als het goed is heb ik woensdag weer internet.

*

Let’s get started:

1. You need: a old jeans, studs, and a ripper knife.

2. Cut the jeans where you want to.

3. I gave the shorts a ‘ worn’ look, I cut it with a sharp knife a ruffed it up with some sandpaper.

4. Place the studs where you want to. I ripped the back pocket half loose and placed the studs on the ‘ inside ‘ and finished!

I’m having troubles with my Internet so I cant update every day, by Wednesday it should probably work again.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY Jeans shorts with studs”

Geef een reactie

