DIY Skull T-shirt

20120518-175651.jpg
Let’s get started:

1. Je hebt nodig: een groot ( eventueel oud ) shirt, een krijtje om je skull design te tekenen een scherp schaartje en een papier om je skull design op te tekenen als voorbeeld.

2. Teken af hoe wijd je de hals wilt hebben en knip het uit.

3. Teken je design op je papier en vervolgens met het krijtje op je shirt.

4. Knip alles uit, en klaar!

Ik draag hem hier met een tanktopje eronder, maar voor de zomer zou ik het dragen met een mooie bh of een leuke bikini top !

*

Let’s get started:

1. You need: a big (old) T-shirt, a crayon to draw your skull design on your shirt, sharp scissors, and a paper to draw your design on as guideline

2. Draw your neckline as wide as you want it to be and cut it out.

3. Draw your design on paper ( as guideline ) and then on your T-shirt.

4. Cut everything out, and finished!

I wear it here with a tanktop, but for summer I would wear it with a nice bra or a bikini top !

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY Skull T-shirt”

Geef een reactie

