Smooth… ies!

20120424-102448.jpg
Smoothies! Ik begin mijn dag er altijd mee. Het liefst een groene smoothie. Dan denk je, groene smoothie? Jakkes! Nee, het fruit in de mix overstemt de smaak van de groente dus je proeft er niks van! Je kunt ze precies maken zoals jij lekker vind, en meestal kun je ze maken met wat je al in huis hebt.

Mijn recept: handvol spinazie, een kwart komkommer, 250 ml sinaasappelsap, 1 mango, 1 appel 1 banaan, 2 kiwi’s, ik doe er meestal ook wat bevroren fruit door, wat je zo in de winkel kunt kopen zoals: frambozen, aardbeien etc. En mixen maar!

Als extra doe ik er ook nog wat kokosvezels door en gebroken lijnzaad. Je kunt ook variëren door er een keer yoghurt door te mixen.
Enjoy!

*

Smoothies! I always start my day with one. And I love green smoothies. You think green smoothie ? Yikes! No not true, because the fruit will totally take away the taste of the vegetables. So it tastes nice and fruity. You can make them the way you like, and you can do it with what you already have in your kitchen.

My recipe: a handful of spinach, a quarter of a cucumber, 250 ml orange juice , 1 mango, 1 apple, 1 banana, 2 kiwi fruit, and often I buy frozen fruit like: raspberries and strawberries etc. and put them in as well. And mix away!

As an extra I put in coconut fibre and flax seed. And if you like, you can put yogurt in as well.
Enjoy!

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Smooth… ies!”

Geef een reactie

