DIY Lace Candlelight

Let’s get started:

  1.  Een leeg potje
  2.  Kant of een ander mooi doorschijnend stofje 
  3. Smeer het hele potje in met kleurloze hobbylijm, en lijm het kant vast aan het potje. Verstevig met bijv. een elastiekje waar nodig
  4. Laat het drogen

Je kunt (bijna) alle soorten potjes gebruiken en ook alle verschillende stofjes. Eventueel voor de creatieveling onder ons: je kunt het potje ook mooi met acryl verf beschilderen.

enjoy!

 

Happy DIY-ING

 

*

 

Let’s get started:

 

  1. An empty jar
  2. Lace or a other nice  fabric
  3. Put glue on the jar, and put the lace over it. reinforce with a rubber band were needed
  4. Let it dry
 

You can use all types and sizes of jars you have, also all kinds of fabrics. For the real DIY-ER’s, you can also paint the jar with acrylic paint.

 

Happy DIY-ING !

Love, Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

