Etsy store opening + kortingscode !

20130620-201421.jpg
Yeahhh mijn etsy store is dan eindelijk geopend! Ik heb meteen ook aan de sidebar een ‘ik verkoop op etsy’ banner toegevoegd, klik erop en je bent direct in mijn shop! En zoals jullie weten ben ik nu bezig met een kleine collectie sieraden te ontwerpen, geïnspireerd op de zee, so stay tuned!

En omdat te vieren heb ik meteen een kortingscode voor jullie! Voer de code ARMCANDY in, en je betaald geen verzendkosten. Deze code is tot volgende week (27-06-2013) geldig.

Neem een kijkje, en vertel me wat je er van vind. Ik doe ook dingen op order maken, dus als je een idee hebt of iets in een andere kleur wilt kun je me altijd mailen.

Zo, en verder is mijn fiets weer gemaakt! Gratis en voor niets. Het was een batterij foutje, en nu moet ik voortaan als ik mijn fiets oplaad (dat klinkt best grappig) mijn batterij er uit halen, en dan laad hij het beste op.

En hoe schattig is die foto van die mini cowboy! Ik moest hem even met jullie delen. Ook heb ik een lekkere munt/lavendel limonade gehad, lekker! Ik ga zelf het een keer proberen na te maken, en als dat lukt post ik natuurlijk het recept op de blog.

Fijn weekend alvast!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Plaats een reactie